martes, 27 de marzo de 2007

ETS MASSA CLASSIC


Ets un clàssic, en realitat ets un tipus massa clàssic i això t’està portant a una carreró sense sortida... no em diguis que ets d’aquells que encara va al lavabo a fer les necessitats? O que es desplaça fins a l’estació de tren per agafar-lo?. Deixa’m dir-te que ets un nostàlgic i que avui en dia les coses s’han modernitzat. Jo ja no agafo l’autobús, es l’autobús que em ve a buscar. Jo ja no vaig a l’aeroport, es un merder, el transit, desprès aparcar en un pàrking caríssim, desprès fer cua i esperar en cas de retràs. Deixa’m dir-te que es l’avió el que ve a buscar-me a mi... així de fàcil i senzill.

Deixa’m dir-te que ets un clàssic i que les teves actituds son massa ràncies, mira’m a mi, mira com l’avió s’ha empotrat a casa meva i gentilment l’ala de l’avio m’ha noquejat la pelvis i ara estic tranquil·lament estirat a la camilla d’aquest hospital amb un destí incert.

2 comentarios:

Unknown dijo...

La vida moderna està massa antiquada.

Senyor Giménez dijo...

Tele transportació trekkie, ja!